Recreatieschaatsen

Donderdagavond schaatsen de recreatieschaatsers van IJsclub Baambrugge op de Jaap Edenbaan in Amsterdam.

Recreatiechaatsers rijden geen wedstrijden, maar zorgen er wel voor via hun wekelijkse schaatsavond dat ze het schaatsen onder de knie hebben en houden. Je weet immers maar nooit wanneer het echt gaat vriezen en je in “schaats”conditie moet zijn!

De groep recreatieschaatsers is een gezellige groep dames en heren, een mix van extra sportieve schaatsers maar ook schaatsers die het gewoon leuk vinden om wekelijks de ijzers onder te binden. Ieder schaatst op zijn eigen niveau, en voor wie dat wil, worden tijdens het schaatsen technische aanwijzingen gegeven. Naast het schaatsen, staat ook de gezelligheid hoog in het vaandel. Daarom wordt er altijd een drankje na afloop van het schaatsen met elkaar gedronken in restaurant de Jaap. Een uitstekende manier om het schaatsen beter onder de knie te krijgen!

Meer informatie kun je opvragen bij Anco Post. abonnementen@ijsclubbaambrugge.nl

Aanmelden kan hier

Trainingstijd

Donderdagavond 19:40 – 20:40 op de Jaap Edenbaan in Amsterdam.

Kosten

De kosten zijn afhankelijk van leeftijd en zijn opgebouwd uit lidmaatschap van de IJsclub en de KNSB, kosten voor een toegangspas, abonnement en trainingskosten. Zie tabel hieronder.

Familielidmaatschap IJsclub€ 12,50
Actief lidmaatschap KNSB
– sporters 18 jaar en ouder
– sporters jonger dan 18 jaar

Toegangspas Jaap Edenbaan € 6,00
Abonnementen
– Senioren 19 – 64
– Veteranen 65+
– t/m 18 jaar

Trainingskosten€ 55,00

Voorwaarden

• Schriftelijk afmelden voor het volgende seizoen uiterlijk 1 augustus. Heb je je niet afgemeld voor 1 augustus, dan wordt ervan uitgegaan dat je een schaatsabonnement afneemt voor volgende schaatsseizoen en worden deze kosten in rekening gebracht. Deze timelines worden door KNSB bepaald.